معین به نام دیوانه میرقصد
نوشته شده توسط : mehdi

دانلود آهنگ معین به نام دیوانه میرقصد

 

دانلود آهنگ 320

 

 

دانلود آهنگ معین 

❖Moein – Divane Miraghsad❖

دانلود آهنگ جدید معین به نام دیوانه میرقصد

♫ Download New Music By Moein Called Divane Miraghsad ♫
♫ دانلود آهنگ جدید معین به نام دیوانه میرقصد با دو کیفیت 128kbps , 320kbps ♫

آهنگ معین دیوانه میرقصد

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ دیوانه میرقصد از معین
نوش جانت آب و نانت شهد من تو نی شکر تو
ای دمادم باد برهم همدما تو هم ضرر تو
──────⊱◈◈◈⊰──────
دیوانه میرقصد در وصف دیوانه
ای کف بزن بر دف با ضرب جانانه
──────⊱◈◈◈⊰──────
عاشق که دلتنگ است
می سنگ و پا لنگ است
وای از خیابان بی ماه و می خانه
──────⊱◈◈⊰──────
ای خود من در من روح در پیراهن
این تو هستی یا من ای تو در من
دانلود آهنگ معین به نام دیوانه میرقصد
──────⊱◈◈◈⊰──────
این تویی زیبا جان
سرمه کش در بستان
بوسه داری پنهان از من جان
──────⊱◈◈◈⊰──────
دیوانه میرقصد در وصف دیوانه
ای کف بزن بر دف با ضرب جانانه
──────⊱◈◈◈⊰──────
عاشق که دلتنگ است
می سنگ و پا لنگ است
وای از خیابان بی ماه و می خانه
دانلود آهنگ معین به نام دیوانه میرقصد
──────⊱◈◈⊰──────
ای خود من در من روح در پیراهن
این تو هستی یا من ای تو در من
──────⊱◈◈◈⊰──────
این تویی زیبا جان
سرمه کش در بستان
بوسه داری پنهان از من جان
──────⊱◈◈◈⊰──────
عاشق که دلتنگ است
می سنگ و پا لنگ است
وای از خیابان بی ماه و می خانه

 




:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: